Marimekon ja Targetin yhteistyömallistosta tuli kirjoitettua aiemmin tässä postauksessa. Nyt satuin törmäämään kampanjan lookbook-kuviin Fashion gone rogue -sivustolla ja tosi kivaltahan tämän yhteistyön tulokset näyttävät:
Ihan tässä melkeinpä kateus iskee, kun ei näihin herkkuihin pääse itse käsiksi. Tuo froteekankainen Melooni-printillä kuvioitu kaftaani/ranta-asu/cover up/mikä nyt sitten onkaan ihan tosi kiva, kuten myös nuo appelsiinikuosiset asiat ja kaikki kukkaprintit myös. Ja sitten nuo lautaset! Niin hienoja. Mallistossa on jotenkin kiva, vähän retro fiilis, mutta sellaisella kevyellä tavalla - se myös muistuttaa Marimekon ensimmäisestä nousukaudesta 1960-luvulla. Tykkään kyllä tästä koko hommasta entistä enemmän ja kiva nähdä kamppiskuvissa myös vähän erikokoisia ja erinäköisiä malleja, Marimekko kun on tuntunut suosivan omissa kampanjoissaan enemmän vaaleita skandityttöjä. Kokonaisuus on muutenkin hyvin raikas ja houkutteleva, jännä nähdä miten tämä iskee jenkkimarkkinoilla - ihmettelen, jos mallistosta ei tule supermenestystä, niin ihania nämä tuotteet kyllä ovat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti